Известие

Collapse
No announcement yet.

датчик за рециркулация

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
    И като го запечатате с ламаринка от капачка за буркан или от кен бира да речем, след има няма няколко месеца отново сте с дупка и свободно преминаващи газове
    Виж сега колега, тъй като аз не съм работил металург в Кремиковци, като видя нещо метално с формата и дебелината (приблизително) на визитна картичка му викам "ламаринка".... както и на кенчето, както и на капачката от буркан... Просто за моите познания различните видове "ламаринки" са трудно диференцируеми, но все пак съм достатъчно интелЕгентен, та да налучкам нещо по здраво и дебеличко от есенно листо. Препоръчвам ти да НЕ слагаш капачката от буркан и/или кенче, защото тези момчета които ми сложиха мойта "ламаринка" (най-прехвалените (заслужено) тук в този форум) не ги видях да хапват туршия с бира и после да разкрояват капачката на буркана и кенчетата.

    ---------- Post added at 17:44 ---------- Previous post was at 17:38 ----------

    Първоначално публикувано от DJANI 86 Покажи съобщение
    А ако се махне маркуча и да си взима чист въздух какво може да се получи.Просто не знам за какво сллужи и питам защо се запушва някои ако може да дава обяснение.МЕРСИ
    Колега, няма как да си "взима" и няма как да е "въздух". По-скоро ще "отдава" и ще е "кюмюр". Не се препоръчва ако не искаш да добиеш имидж на миньор и/или работник в котелното на кораб от 19ти век.
    Alfa Romeo 166 2.4jtd 136hp 2000г. - ex
    Opel Signum 1.9 CDTI 150hp 2006г.

    Comment


    • #17
      е добре де тогава да го махнем тоя маркуч и да си взема чист ваздух,ане да си яде лаината

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
        Ей ще падна от коня

        Аз разбих един стар свинарник/това сериозно/
        и взех от него поцинкована ламарина


        ---------- Post added at 17:50 ---------- Previous post was at 17:48 ----------

        Първоначално публикувано от DJANI 86 Покажи съобщение
        е добре де тогава да го махнем тоя маркуч и да си взема чист ваздух,ане да си яде лаината
        Абе пич колегите всиюките ти казахме че не може да "взима". Чист е въздуха който минава през филтъра. Ама може да земеш едно "конусче" и да го боднеш на дупката да си "взима" от там.
        Alfa Romeo 166 2.4jtd 136hp 2000г. - ex
        Opel Signum 1.9 CDTI 150hp 2006г.

        Comment


        • #19
          ааааа ок мерси сега вече знам за какво иде реч

          ---------- Post added at 20:04 ---------- Previous post was at 20:01 ----------

          ааааааа разбрах вече за кво иде реч мерси за отговорите

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от RoMAN Покажи съобщение
            ...дали е по надеждно да е с ламаринка?
            Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
            И като го запечатате с ламаринка от капачка за буркан или от кен бира да речем, след има няма няколко месеца отново сте с дупка и свободно преминаващи газове
            Достатъчно надеждно е, говорим за ламарина 1 мм примерно, не за капачки и кенове.
            Alfa Romeo 166 2.4 JTD
            Блог за работа и кариера

            sigpic

            Comment


            • #21
              А може ли да ми кажете дали има разлика във вървенето дали върви повече след като се сложи тапата или си е същото

              Comment


              • #22
                Не съм забелязал да има промяна във вървежа.Има теория че ако клапана заяде в отворено положение,при определени обороти част от въздушната струя която влиза в колектора под налягане причинено от турбото ще преодолява налягането на изпускателната система и по този начин ще има загуби,т.е.част от въздуха за смесообразуването ще излиза обратно през изпускателните тръби.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от balev64 Покажи съобщение
                  Не съм забелязал.......
                  Колега как си запознат по всички теми направо ти се радвам много !!!
                  Alfa Romeo is a wonderful way of life!

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от p3shku Покажи съобщение
                    Виж сега колега, тъй като аз не съм работил металург в Кремиковци, като видя нещо метално с формата и дебелината (приблизително) на визитна картичка му викам "ламаринка".... както и на кенчето, както и на капачката от буркан... Просто за моите познания различните видове "ламаринки" са трудно диференцируеми, но все пак съм достатъчно интелЕгентен, та да налучкам нещо по здраво и дебеличко от есенно листо. Препоръчвам ти да НЕ слагаш капачката от буркан и/или кенче, защото тези момчета които ми сложиха мойта "ламаринка" (най-прехвалените (заслужено) тук в този форум) не ги видях да хапват туршия с бира и после да разкрояват капачката на буркана и кенчетата.
                    Не се безпокой за мен. Аз не си изолирам ЕГР-а, а си го поправям да си ми работи с пълна сила.
                    Просто това е възел в двигателя, за който много от хората не са склонни да инвестират малко пари и да си го поправят да си работи, като може и без него.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Comment


                    • #25
                      Мен ако питате може има лека разлика в управлението на различните варианти на двигателя 136,140 и 150 коня.
                      Съответно елиминирането на егр клапана може би става различно ?
                      Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                      ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
                        Мен ако питате може има лека разлика в управлението на различните варианти на двигателя 136,140 и 150 коня.
                        Съответно елиминирането на егр клапана може би става различно ?
                        Това с ламаринката е за 136 коня... На 140 коня е бая различен ЕГРа, поне така като го гледаш и е на различно място.
                        Alfa Romeo 166 2.4jtd 136hp 2000г. - ex
                        Opel Signum 1.9 CDTI 150hp 2006г.

                        Comment


                        • #27
                          Доколкото помня от другата тема - на 140 к.с. с електрическото управление на ЕГР също може да се шунтира.
                          Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                          Lancia Kappa JTD '98 -

                          Comment


                          • #28
                            Да де ама хората си пишат по темата, а така като гледам не се знае кой с какъв двигател е точно.
                            Поне си го напиишете в подписа за да не се дават грешни решения.
                            Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                            ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
                              Мен ако питате може има лека разлика в управлението на различните варианти на двигателя 136,140 и 150 коня.
                              Съответно елиминирането на егр клапана може би става различно ?
                              Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
                              Да де ама хората си пишат по темата, а така като гледам не се знае кой с какъв двигател е точно.
                              Поне си го напиишете в подписа за да не се дават грешни решения.
                              Ами моята е 140 и пак е с ламаринка.
                              Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                              Блог за работа и кариера

                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Но мястото Коки наистина е различно. Отгоре е а не отпред както е на снимката.
                                безплатни обяви
                                Моята 166

                                Comment

                                Working...
                                X